Danny Bossaert is nieuwe voorzitter van N-VA Knokke-Heist

Op 14 maart 2016, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

Danny Bossaert is de nieuwe voorzitter van N-VA Knokke-Heist. De 61-jarige handelaar volgt hiermee Marc Van Landeghem op die 5 jaar aan het roer stond van de afdeling. Danny Bossaert : “ Ik kijk uit naar het voorzitterschap. Samen met het bestuur wil ik onze partij verder uitbouwen en verankeren, zowel inhoudelijk als naar politiek personeel toe. Na meer dan 30 jaar hetzelfde bewind heeft Knokke-Heist nood aan vernieuwing. N-VA kan voor dit alternatief zorgen. N-VA is immers de kracht van verandering.”

Er is nood aan een nieuwe wind in het stadhuis. Na meer dan 30 jaar zijn de ideeën van de meerderheid op en teren ze nu al op de goede voorstellen van de N-VA. We zullen niet aan de zijlijn blijven staan en hebben de ambitie om mee te besturen. Waar N-VA op federaal en Vlaams niveau al voor de verandering zorgt, kan dat ook op lokaal niveau in onze gemeente. Afspraak in 2018 !

Ondervoorzitter blijft Geert Deman. Naast de negen raadsleden en Vlaams volksvertegenwoordiger Cathy Coudyser, werden nog zeven bestuursleden verkozen. Het gaat om Walter Beckers, Marc Cordy, Mark De Kempe, Dirk Laceur, Luc Masyn, Marc Van Landeghem en Serge Van Passen.

Meer info :

danny.bossaert [at] n-va.be