N-VA Knokke-Heist zet mama’s in de bloemetjes

Op 10 mei 2016, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

Met gele rozen zette N-VA Knokke-Heist op zondag  8 mei letterlijk alle mama’s in de bloemetjes. Het bestuur en de raadsleden van de N-VA deelden de bloemen uit in en om de Kragendijk in Knokke . “Daarmee willen we tonen dat we een echte gemeenschapspartij zijn, die zich inzet voor een hechte en warme samenleving”, zegt fractieleidster en Vlaams volksvertegenwoordiger Cathy Coudyser.

“De N-VA is een partij van en voor mensen die zich dagdagelijks inzetten om onze maatschappij warmer en hechter te maken en die hun steentje bijdragen om samen vooruit te gaan. In die zin verdienen moeders uiteraard elke dag respect. Zij zetten zich immers elke dag in voor hun gezin. Daarom zetten we hen één keer per jaar extra in de kijker. Dit jaar deden we dat met gele rozen. Het is tegelijk een manier voor de buurt om de N-VA in Knokke-Heist wat beter te leren kennen. Wij horen graag wat er leeft bij de gezinnen, in de wijken, in de buurten. Wij nemen dit mee in ons werk als gemeenteraadslid, als politieke partij en in onze toekomstvisie op Knokke-Heist”, besluit Coudyser.