Uit de Krant van West-Vlaanderen: "Anthony Deklerck versterkt lijst N-VA"

Op 23 februari 2018, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

Na Ronny Lagast en Frieda Hallemeersch maakte de N-VA Knokke-Heist een derde nieuwe naam bekend voor de gemeenteraadsverkiezingen in oktober. Anthony Deklerck, achterkleinzoon van wijlen burgemeester Louis Deklerck, versterkt de N-VA in Knokke-Heist.

“De 28-jarige Anthony Deklerck is bijzonder goed gekend in de hotel- en horecasector”, weet fractieleidster Cathy Coudyser. “Anthony is sterk ingeburgerd in het gemeenschapsleven van Knokke en zet zich als innovatieve toeristische ondernemer in voor Knokke-Heist. Hij gelooft dat de N-VA in Knokke-Heist een belangrijke rol te spelen heeft. Wij zijn heel tevreden dat Anthony ons team komt versterken.”

Voortrekker

“Knokke-Heist is een toeristische gemeente. Wij hebben onze hotels en horeca hard nodig. Ze verdienen voldoende ondersteuning want ze zorgen voor een bruisende gemeente en voor een grote tewerkstelling. We hebben meer dynamiek en daadkracht van ons gemeentebestuur nodig zodat Knokke-Heist zomer en winter bloeit.”

“Ik wil mij inzetten en in de voetsporen treden van mijn overgrootvader, die burgemeester van Knokke was”, aldus Anthony Deklerck.

“Knokke-Heist verdient anno 2018 een nieuw elan, met frisse nieuwe ideeën. Knokke-Heist moet als toeristische kustgemeente opnieuw voortrekker worden. De N-VA is de enige partij met een vernieuwende toekomstvisie op Knokke-Heist. Ze wil behouden wat goed is. Daarnaast wil ze Knokke-Heist verder ontwikkelen als toonaangevende toeristische gemeente waar het goed wonen, leven en werken is. Als lokale afdeling maken we deel uit van de grote N-VA-familie met een sterk expertisenetwerk. Ik wil mijn expertise ter beschikking stellen en de spreekbuis zijn van de lokale hotel- en horecasector.” (DM)

Bron: Krant van West-Vlaanderen/Brugsch Handelsblad Brugge, Vr. 23 Feb. 2018, Pagina 45