N-VA in Knokke-Heist alleen naar de kiezer

Op 27 augustus 2011

De N-VA neemt in Knokke-Heist met een eigen N-VA-lijst deel aan de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar. In 2006 kwam de N-VA nog op onder het lokale samenwerkingsverband Gemeentebelangen. Deze samenwerking wordt dus niet voortgezet na oktober 2012.

Verandering met de N-VA

“De N-VA heeft genoeg van de manier waarop in Knokke-Heist al decennialang aan politiek wordt gedaan. De verdeel-en-heerspolitiek van burgemeester Lippens, de vriendjespolitiek, de jarenlange concentratie van de macht in handen van enkelen, … .  Het hoeft voor ons niet meer. Een breuk maken met dit verleden en ons eigen N-VA-project presenteren aan de kiezer is voor ons de enige manier om nog geloofwaardig aan politiek te kunnen doen. De roep om verandering bij de Knokke-Heistenaren klinkt steeds luider. Mensen zijn dit beu. Voor die noodzakelijke veranderingen kunnen de Knokke-Heistenaren op de N-VA rekenen”, zegt N-VA-voorzitter Cathy Coudyser.

N-VA Knokke-Heist kiest met deze beslissing duidelijk voor een eigen project.

N-VA Knokke-Heist groeit

Op de golven van het nationale succes steeg het aantal N-VA-leden het voorbije jaar sterk. Achter de schermen is hard gewerkt aan de uitbouw van de afdeling. Het bestuur is uitgebreid en verjongd. Een enthousiaste N-VA-ploeg staat klaar om de gemeenteraadsverkiezingen voor te bereiden.