Neef van wijlen Maxim Willems kiest voor N-VA in Knokke-Heist

Op 9 mei 2018, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

Junior Grassi ( 40 jaar), neef van wijlen Maxim Willems, komt bij de gemeenteraadsverkiezingen van oktober op voor de N-VA. ‘Politiek zit in het bloed, is het DNA van onze familie. Wij zetten ons al decennialang in voor Knokke-Heist en haar inwoners. Dat engagement wil ik verder zetten.’ Hij kiest bewust voor de N-VA. ‘De N-VA heeft de goede recepten om Knokke-Heist opnieuw de voortrekkersrol van weleer te geven. Ze wil behouden wat goed is maar ze kent de uitdagingen waar Knokke-Heist voor staat. Met een volksvertegenwoordiger en met een dynamische ploeg, binnen een consequente partij met daadkracht, is de toekomst van Knokke-Heist veilig.

Junior Grassi is de neef van wijlen Eerste Schepen Maxim Willems en de kleinzoon van ere-schepen, Mevr. Betty Vandecasteele en wijlen Robert Willems. ‘Bij het overlijden van mijn nonkel noemde volksvertegenwoordiger Cathy Coudyser hem een ‘Civil Servant’. Dat typeert hem helemaal. Mijn familie zet zich al decennialang in voor Knokke-Heist en haar inwoners. Kansen voor de jeugd, aantrekkelijke activiteiten en zorg voor de senioren liggen mijn familie nauw aan het hart. Dat wil ik verderzetten.

Junior leerde ook de liefde voor muziek van zijn nonkel ‘Maxim’. Hij gaf hem goesting en kansen om DJ te worden. Junior was eigenaar van ‘Maritime’ en ‘The Villa’ in Antwerpen. Maar zijn hart ligt in Knokke-Heist en sedert vorig jaar baat hij de ‘Lipps’ uit. Verder runt deze actieve ondernemer een beveiligingsbedrijf. “Ik wil dan ook dat Knokke-Heist opnieuw bruist zoals weleer. Een toeristische gemeente is een plaats waar mensen van alle leeftijden en van overal ter wereld elkaar ontmoeten in een relaxe, sportieve en ontspannen sfeer. Nightlife en amusement horen daarbij, met respect voor de inwoners en met maximale veiligheidsgaranties.”

Hij kiest bewust voor N-VA omdat de N-VA anno 2018 de recepten heeft om Knokke-Heist opnieuw de voortrekkersrol te geven. “Er zijn een aantal uitdagingen waar we een antwoord moeten op bieden. Knokke-Heist moet verder uitgebouwd worden met de krachtige keuzes en recepten van de N-VA. Ze kiezen voor een welvarend en bruisend Knokke-Heist, een veilige gemeente, waar cultuur en vrije tijd het cement is van een warme samenleving en waar we zorg dragen voor al onze inwoners.  De keuzes worden financieel afgewogen, worden gedragen door de inwoners en binnen de prioriteiten. Je kunt niet overal tegelijk dromen realiseren”, weet Junior.

Vlaams volksvertegenwoordiger Cathy Coudyser reageert enthousiast : “Dat Junior de keuze voor N-VA maakt, is een sterk signaal. Hij symboliseert letterlijk de verandering die is ingezet. De N-VA is het enige alternatief op 14 oktober. De kiezer beslist of we met de oude recepten verder stilstaan of als we een nieuwe, frisse wind laten waaien in Knokke-Heist.”